Who am i?

 Who am i? 

A daughter, a sister, a wife, a friend...
If i asked you who am i, what would your answer be? 
And am i really that person? 
Am i the person you imagined me to be?
Should i be whom you expected me to be, or should i just be me? 
Am i an open book you read me till you’re bored?
Or am i an interesting book you keep returning to and never bored of that every time you discover something new?
Please tell who am i and why can’t i be me?...



من أنا؟
ابنة، أخت، زوجة ، صديقة... 
تعددت الاسماء و السؤال واحد 
من أنا؟ 
كثير من الأيام اسأل نفسي هذا السؤال في محاولة ايجاد شخصي..
فمن أنا؟ 
ان سألتك هذا السؤال فماذا سيكون الجواب؟ 
فمن انا اليك؟ 
ما تصورك عني؟ 
و هل أنا فعلاً هذا الشخص الذي في مخيلتك؟ 
هل علي ان أكون من تريدونني ان اكون؟ أم علي ان اكون نفسي فقط و ما احب؟ 
لماذا علينا أن نغير ما في أنفسنا  لإسعاد  الجميع دون التفكير بما يسعدنا؟
قل لي أرجوك لماذا لا يمكنني أن أكون أنا كما أنا و حسب؟
...
هل أنا كتابٌ مفتوح تقرأني حتى تنتهي فتتركني وحدي للغبار؟
أم أنني كتابٌ ممتع تعود اليه كل حين لتكتشف معاني و اسرار جديدة في كل مرة؟ 


 
 



Comments

Popular posts from this blog

Trying to understand the logic of life !

Forgiven ... ( Part 1) new story!!

Back to the time we had a LIFE !